Smatare än en femteklassare - not

Igårkväll, eller rättare sagt natt, satt vi och kollade på Smartare än en femteklassare. Max kunde alla frågor utom två. Jag kunde inte någon förutom två. Ni ser motsatsen och stora intelligens skillnaden. Som tur är har Max alla Nationalencyklopedin-böcker, som jag bestämt mig för att läsa igenom.

Jag var mer allmänbildad när jag var yngre, vad hände? Ja alkohol, men allt kan inte bero på bara det? Kanske körde jag upp kritor i näsan som Homer gjorde utan att minnas det.


[Istället för att be om tillåtelse eller slänge en smilegubbe över hennes ansikte skulle jag försöka retuschera bort henne. Hon blev kvar och förlorade ett ansikte. Hon fick bli Jane-Doe istället för igenkänd med fyllegrimas.]

Kommentarer
Postat av: tasha

haha nope, men duktig du är! :) mwaahh

2011-03-28 @ 21:38:25
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0