Vårt hem

Nu efter alla månader slänger jag äntligen in lite bilder! Tog inga på badrummet och förrådet, men ni vet hur kartonger och en toalett ser ut, så jag struntade i det. Jag röjde heller inte undan Max kläder på sängen eller grejerna på vardagsrumsbordet, det ska ju se realistiskt ut!




Ja, det är Family Guy's parodi av Star Wars ni ser i rutan, missar aldrig den serien!


Det där svarta högst upp på min sida av garderoben är inte det som det ser ut som, det är batongen från när vi var poliser på utklädnadsshowen i skolan. Ville bara påpeka det, då alla våra gäster hittills ifrågesatt vad det var.

Kommentarer
Postat av: gigiljohansson

U have a lovely home, now...

2011-03-20 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0