Crasy american

Kollade precis på repriset av Family Guy's 100:e avsnitt, där de visade gamla klipp och några tittare fick kommentera om serien. Det är helt vansinnigt vad vissa säger. Visst det är kanske sant att Jesus inte skulle uppskatta serien om han såg den, men vad gäller alla andra kommentarer har man faktiskt ett val: luta sig bak och njut, eller byt kanal och håll käften. Svårare än så är det inte.

En kvinna sa att hon inte ville att invandrare och folk över hela världen skulle tro att det är just så amerikaner är. Hate to brake it to you, men amerikaner är sjuka i huvudet. Se på mig, jag är halvamerikan. Är det inte tillräckligt av en bekräftelse, så låt mig tillägga att USA valde George Bush som president en gång i tiden. Den mannen kan inte ens skilja på höger och vänster!

Nu säger jag inte att vartenda amerikan är lika galen, grov i mun osv, liksom att alla svenskar inte är blyga (har inte träffat en svensk som vågar stå på sig än, men det finns säkert några)

Jag har sjuk humor och kan vara grov i mun, och käfta emot när någon går mig på nerverna. Däremor kan jag konrollera det, helt enkelt låta bli och vara "fin" när det behövs. På jobbet till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0