Déjà vu

Same old same old väder idag. När jag ändå är ledig ville Max att jag skulle införskaffa fler blommor till balkongen. Jag fick ta bussen, då han har bilen. Public transportation is for suckers. Hursomhelst så hade torget stängt pga vädret. Men det var inte en helt dålig dag. Inte farligt alls om man bortser vädret och bussens stank.

Bu för ösregnet som dök upp just när jag gick ut. Hade varken paraply (den ligger i bilen såklart) eller luva.

Ser ut som en dyster arabtant. On the plus side rann inte mascaran!

Tummen upp för att jag kom i ett par gamla jeans sedan jag var säkert 15-16 år.

Lite korta och slitna, men de funkar. Anledningen till att jag fortfarande har just de jeansen är att de har varit mina "städ/hårfärgning/tvättdag-byxor"

Kommentarer
Postat av: erika

Nej stackare jobbigt att dem inte hade öppet..

2011-05-25 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0