Catwoman!

Befinner mig hos Nina as we speak. Ikväll väntar dicobowling med dessa charmiga kattmasker! Man ser knappt någonting, men man måste ju lyxa till det lite! (Nej, jag har inte druckit, jag måste ju köra tillbaks till Varberg) Konstig och barnslig är beteendemåsten ibland, man lever ju bara en gång!



Sedan beger vi oss mot en restaurang och avslutningsvis ska vi trycka i oss Oreos, the american way, indränkta i vit choklad. Fast de kommer från Grekland. Jag fattar heller inte varför självaste USA inte har det.

Anywho så super Max ned sin polare Kalle på svensexan. De kidnappade honom för några timmar sedan och det var det jag fick hålla tyst om. Nu vet ni!

Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0