Letting Myself Go

En helt vanlig söndaglväll såg jag ut som varenda (manlig)släkting på andra sidan pölen. Men jag hade bra anledningar till det:
 
#1 - Det är skönare än en tight klänning och stay-ups med högklackat efter en hel dag på Ölands Djurpark (bilder kommer, imorgon eller om ett år, vi får se när jag har lust att bildbomba igen).
 
#2 - Jag stöttar Boston Red Sox, trots att de ibland kan suga stenhårt jämfört med konkurrenterna. Jag står vid deras sida jämt, och det ska ju fans göra
 
#3 - Jag har precis fått de här shortsen av Max, vad vore jag för tjej om jag inte visade min tacksamhet och använde hans present ofta?
 
#4 - Jag måste se ut som ett härk ibland, så jag kan förvandlas till en snygg flickvän när jag väl lägger ned timmar på utseendet. Jag menar jag kan inte vara sminkad, fint klädd och ha fixat hår dag ut och dag in.
Det vore som en medelålders man vars fru äntligen tillåter honom besöka strippklubb när han vill, och han går dit dagligen. Låter trevligt till en början, men tillslut blev det bara en helt vanlig vardagssyssla och inget speciellt i det hela med en ung, naken brutta i knät på honom. "Öh det duger" skulle han säga och önska att han gick dit mer sällan för själva spänningen i det hela.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0