Little Things

 
Jag skrattar inte åt clowner som får paj i nyllet. Inga ÖoB reklam heller. Okej att billigt är bra, men inte när det gäller skämt. Inte alltid i alla fall. Det kan vem som helst komma på. Idag till exempel ville Max passa på införskaffa ny dammsugare. Hmm skulle man kunna säga att han är sugen på ny dammsugare? Där ser ni, inte svårt alls att komma på sådana skämt.
 
Det som får mig att skratta är sjuka saker, riktigt grov humor. Och de små, slumpmässiga sakerna. Vi passerade Gökalund på väg hem från Ikea. Ett skratt följdes upp av ett "Helvette!" när jag insåg att jag borde haft kameran beredd. Max var gullig och engagerad till min blogg nog att vända så jag kunde fånga ögonblicket. Han är sannerligen den perfekta partnern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0