Tokyo Night

Lämnade precis in skräckfilmerna jag och Emma hyrde i fredags. En utav dem var på japanska och vi orkade helt enkelt inte hänga med då. Är det engelskt tal kan man fokusera på filmen. Det enda jag förstår på japanska är "Hej", "Jag letar efter det här huset", "Tack", "Ja", "Ursäkta" "Jag heter" och "Du då?" Vi tyckte helt enkelt inte det vore lönt att se en film där vi ändå skulle behöva läsa oss genom den.
 
I brist på annat tidigare idag, bestämde jag mig dock att se den ändå. Paranormal Activity 4. Sen att ljudet var väldigt lågt och att gardinerna var öppna, betyder det inte att jag är en mes. Men nog hade vi blivit rädda om vi såg den tidigare. I mörkret. Med bas och surround.
 
Nåväl. Jag blev inte lika rädd, som sugen på asiatisk käk, efter filmen. Varför passade jag inte på köpa hem några lådor kyckling, ris och jordnötssås när jag ändå var i stan och lämnade tillbaks filmerna? Vad fanken tänkte jag på? Nu får jag nöja mig med korvstroganoff. Varför? För att jag är för lat att promenera tre minuter ner till stan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0