Dagens citat från Lovisa

Träffade gamla Carlforsska gänget på Cornetto Bar tidigare idag. Vi kom in på religion och jag frågade om Lovisa var troende. "Nej Gud!" Klockrent. Vi får absolut ses igen under nästa vistelse!

För övrigt har jag inte bloggat på ett tag dels för att jag inte haft mycket slötid, dels för att mamma och Erika har strul med Internetåtkomsten.

Vad har hänt hittills då? Jag kom hem till mamma och syster sent tisdagkväll och somnade mer eller mindre direkt. Igår kom Frida förbi, kände sig som hemma och knäppte upp byxorna. Japp, hon blev en Smith. Tydligen hade mamma gjort likadant efter maten, så de matchade. Senare under kvällen gick vi ut på Indigo. Måste öppnas i Ronneby också!

Imorgon ska jag eventuellt ha filmkväll med Menal och under dagen ta en sväng förbi Erika K´s nya lägenhet.

Nu väntar Alfapet. Vill inte skryta, men jag tror jag är naturbegåvad.


[Bild från Indigo]

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var SÅ kul att få träffa dig :) Tiden bara sprang iväg. Hoppas du får en fortsatt trevlig vistelse och att hemresan går bra! Låter som en gammal tant nu men ändå ;P Haha

2012-02-03 @ 11:31:46
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0