Orquidea

Tänker inte blogga om orkidéer. Rubriken är bara namnet på hotellet vi bodde på under den oförglömliga veckan på Gran Canaria. Eller heter det i..? Fan, och jag ska vara halvsvensk. Än idag är det ett mysterium hur jag fick mvg i svenska.

Jag har inte alla er på facebook, så jag lägger ut bilderna här med. Visst vill ni se? (Ärligt talat skiter jag i vilket, detta är bra tidsfördriv när jag är ledig och alla andra jobbar.)


Vår utsikt. Lyckligtvis ganska högt upp, vilket betyder att vi hade lagom avstånd från många småbarnsfamiljer vars brats alltid var utanför och skrek på Bamse. Ett plus är utsikten över havet.


Vår semesterkatt. Typ.





Köper man två stora stark på Palmitos Park får man en sån här snygg hatt på köpet!





Jag kunde inte hålla mig från skratt när vi åkte förbi det här hotellet. Undrar om John Waters skulle trivas där. Till Max och min förundran fick den här bilden inga kommentarer alls på facebook.




Svenska flaggan, no surprise there.                                                                 Såhär försvenskat är det. Man ser skyltar på svenska lite här o var.

Som sagt. Vi hamnade på ett hotell där 90% av gästerna är barnfamiljer.           Riktiga sommardrinkar dämpade Max ångest för clowner. Han föredrog när det fanns tjejer på scen. Jag med för den delen. Så jobbiga var clownerna.

Avslutar med en bild från stranden. Folk kollar bort pga någon ambulans som passerade strax innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0