Tjugotvå den tjugoandra, tjugotvå minuter över

Bara jag som ser födesledagar som en helt vanlig dag, bortsett från att man blivit lite äldre, kanske fått några nya rynkor? 22 är en "tråkig" ålder. Inget nytt man kan prova. I Sverige i alla fall. Dock en ålder jag kommer längta tillbaks till när jag är 45.

En av de bästa födelsedagarna måste varit när jag fyllde 20. Invigde systembolaget och Max kände sig inte lika mycket som en "pedofil" och langare. Han slutade äntligen kalla mig tonåring.


Ahh memories...

Idag kan jag inte längre skryta om att jag kan handla där. Det var två år sedan. Det jag däremot kan skryta om är att jag inte har ångest över att jag blir äldre (trots att Max numera kallar mig "gammal kärring") Om det är något att skryta om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0