Därför är jag lite off på morgonen

Om inte människa, vore jag ett nattdjur. Jag kan vara uppe hur sent som helst, men hatar att gå upp tidigt. Jag vaknar aldrig helt och hållet. En del av mig sover alltid medan kroppen vandrar omkring som en zombie. I synnerhet om jag inte har kaffe tillhands de tre försa timmarna på morgonen.

Igår bokade jag biljetter till Västerås, direkt efter jobbet. Den 30:e januari skulle utresan ske. Jag jobbar till den 31:a. Lyckligtvis betalade jag för avbokningsförsäkring.

Folk som träffar mig på jobbet, eller gamla klasskompisar från skolan, hade inte känt igen mig under en helg. Vi gick upp för en timme sedan. Sent, men jag känner mig utvilad och orkar med vad som helst!

Nu i normal tillstånd ska jag boka en ny biljett. 31:a så jag åker efter jobbet, alternativt 1:a februari. Vi får se, men nu begår jag inga slarvmisstag igen!


Kommentarer
Postat av: frida

Vi måste ses då !! :D

2012-01-07 @ 20:05:15
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad kul! Jag tycker absolut att vi ska styra upp något! Både jag & Nasim har försökt många gånger om att få tag på Nam, men vi har aldrig lyckats! :/

Men jag är på, jag kan prata med Nasim, hon är den enda jag har lite kontakt med fortfarande :)

2012-01-08 @ 13:03:45
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0