Han räddar mig alltid i nöden

En väninna till mig har alltid använt rakhyvlar för män, då hon anser de vara betydligt bättre. Igår hade jag inget val. Mina Embrace var slut, så jag fick använda en av Max rakhyvlar.

Till alla megafeminister därute; nej han tvingar mig inte, jag rakar mig helt enkelt för att jag inte vill se ut som Chewbacca. För min egen skull med andra ord.

Många feminister tjatar ständigt om att det är dumt att kvinnor är "tvungna" till att raka sig för att känna sig feminina. De tar även upp att kvinnor är starka och har det tufft, som föder barn. Men det är naturens lag. Män har det nog jobbigt själva. Tänk att behöva justera den varje gång den hamnar fel på nåt vänster. Och att kunna göra det diskret dessutom, utan att folk tror man smeker sig själv offentligt. Det kan inte vara lätt!

Hursomhelst, rakhyvlar för män ÄR bättre. Borde lyssnat på min vän för längesedan.


Ser helt fel ut, men så tänker jag fortsätta framöver. Inga mer Venus Embrace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0