Pink fluffy

Bara jag som vill banka skiten ur MediaMarkts rosa fluffgubbe? Har reklamen ens ett syfte? Fabian tar åtminstone upp att det är rea, börjar bli uttjatat, men det står "kom till Siba" i pannan på honom.

Den rosa lilla jäveln bara.. den bara finns, äter pepparkakor och ger ifrån sig konstiga ljud. Vad hände med "Chaise billigt!"?

Vem vet, jag kanske bara är helt förstörd av sömnbristen. Vad det än beror på så hade rosa fluffen åkt på stryk om han fanns på riktigt och passerade mig.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej, det låter bra! Men nu, efter 1½ år fick jag ÄNTLIGEN tag på Nam. Så jag ska prata med Nam och Nasim så får vi styra upp något :) Ja precis, det tycker jag sounds great. Blir kul med en catch up.

2012-01-10 @ 09:34:12
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0