I got lucky

Fredag den 13:e var ingen otursdag för mig. Snarare tvätrom. Vilket egentligen är helt logiskt med tanke på att jag alltid lyckas klanta till något alla andra dagar utöver den så kallade otursdagen. Turen måste ju vända tillslut.

Fredag den 13:e bjöd på tårta( läs;tårtor), underbar sol, shopping i Karlskrona centrum, en kavaj för ynka 100kr (god bless H&M) och, ja resten angår er inte. Men det var en bra dag, helt klart.

Internet är på g och då garanterar jag regelbundna uppdateringar. Jag vet att det är outhärdigt att inte jag bloggar oftare - stå ut lite till! Det finns sjuk humor, skitsnack och fullständig nonsens på andra platser än min blogg. Bara leta rätt på det under tiden.

Puss på mina läsargurkor! Och trevlig sommar!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0