Dagens citat från Alexandra

Vet inte hur mycket jag kan säga om jobbet egentligen. Det är ett stort företag med allt möjligt. Bland annat abonnemanger.

Alexandra som har just det abonnemanget vi stöttar på jobbet är långt ifrån nöjd; "Jag har världens sämsta abonnemang!" Efter att ha kollat omkring efter spår av chefen instämde jag. "Ja, de suger egentligen. Därför har jag comviq."

Ibland måste man ljuga. Alla gör det ofta och omedvetet. Mestadels på jobbet tror jag.

För att citera en "vis" man; "It takes two to lie. One to lie and one to litsen."

Så om chefen frågar vad som är bäst och vi svarar det han vill höra, då är det upp till honom att tro oss eller inte. Men ändå.. för vårt eget bästa, så har ni aldrig läst detta. Blir vår lilla hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0