Ibland är det skönt att vara osminkad och fulklädd



Idag är jag lat, oattraktiv to the max, och bara är. Gamla jeans från '07, slitna stumpor och en t-shirt jag endast använder när jag tvättar mina andra kläder. De fina kläderna som jag kan visa mig iklädd offentligt.

Det ligger något bakom den här outfiten. Jag ska faktiskt storstäda snart. Sedan baka brownies till bedårande Max så han har något att komma hem till när jag är på jobbet. - Men först lata mig. Till Sir Paul McCartney och Sebastian i högtalarna!

Känner att jag kan bli en med soffan med gott samvete. Har träningsvärk från igår. Sprang 5 km på löpbandet, följt av en timmes styrketräning. Promenerade även hela vägen hem från systembolaget. Och sprang dit från busshållplatsen (bara 8 meter, men alltid något). Gud förbjude (ha ha..) att man inte inte skulle hinna dit i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0