Kommer två gånger i veckan

Framöver. Men bara de första veckorna. Med de långa timmarna och alla nya program att ta in (är tekniskt handikappad och inte särskilt datakunnig, men det behöver inte min nya chef få veta), känner jag att bloggen inte är prio ett när jag kommer hem.

Så som sagt, jag kommer att dyka upp här och blogga under helgen bara. Fredag och lördag. Kanske till och med söndag, så det åtminstone blir tre gånger i veckan. Vi får se.

För övrigt såg jag något roligt på jobbet idag. Men man får inte fotografera därinne. Min Paint-bild får duga.



För er som har lika kass syn som jag står det "VARNING! Högt trappsteg!" på en dörr som är ca tre meter ifrån golvet (det gråa strecket då).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0