I väntan på besök

Natten till idag var en av de mest udda på länge. Inga medelålders grannar som gökade dock (de har flyttat halleluljah!). Bara allmänt konstiga ljud av bland annat en granne som fipplade med sitt element, men det lät som om det kom från elementet vid vår säng. Sen lät det som om Aslan drog klorna längs fönstret, fast han låg vid mina fötter hela natten. För er som undrar så vågade jag inte dra ner täcket, alla skräckfilmer genom åren har satt sina spår..
 
Nåväl det var sista natten jag sov ensam hemma för i år. Syster är på väg hit as we speak och jag har en del att göra än att bara sitta och lata mig framför datorn. Jag måste städa, diska och laga mat. Men om Erika tror jag tänker mata henne som förr, har hon fel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0