Dagen innan pepp

Den här dagen börjar lida mot sitt slut. Den började redan klockan 5.30 med katten som halvt kvävde mig med framtassarna. Jag gillar att tro han råkar göra det varje morgon.
 
Dagen har bestått av road rage, stress och sjuklingar, mer road rage, och sist men inte minst fika med Minela och Emina.
 
Trots oändlig förtäring av kakor, mackor, kaffe, choklad, bullar, matlådan, till och med två frukter på jobbet, var jag innan återträffet hungrig bara tanken att smaska i sig en varm baguette med smält ost och skinka. Ibland förundras jag över hur mycket jag faktiskt äter inom några få timmar.
 
Imorgon är en efterlängtad dag. Max kommer tillbaks och jag är ledig. Men det betyder inte sovmorgon. Här ska städas, tvättas, sminkas och piffas. Handla mat, handla vin. Experiment tack vare Laura Vitale. Hon gör mig alltid lika sugen.
 
Fullspäckat schema med andra ord. Bring it on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0