Veckan rusar fram

Det värmer gott av kaffet och doftar himmelskt från Contan. Trots att jag byggt upp ett slags immun mot frestelserna utanför vardagsrummet överväger jag periodvis om inte jag kanske borde springa ner och köpa hem lite ändå. Se det som vardagslyx, eller motivationsförtäring till de fortsatta framtidsplanerna jag hållit på med hela veckan.
 
Planerna har fått veckan att rulla i en väldans fart. Igår kunde jag svära på att det bara var tisdag. Vad hände? Tidiga demenstecken eller symptom av kronologisk missbedömning utifrån en rutinlös timanställning?
 
Nåväl. Nu är Jenny Strömstedts katt med i nyhetsmorgon, vilket betyder att min tid framför datorn är över. För stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0