Vader - det nya svarta

Fredag igen och helgen inleds med god mat och tysk öl. Trots en sovmorgon till 9.00 imorse känner jag mig tröttare än på länge. Redan. Kanske beror det på dagens möte angående anställning nummer fem. Nej, jag skojar inte. Det är bara en tidsfråga tills jag en vacker dag dyker upp på arbetsplats A med arbetskläder som tillhör arbetsplats B.
 
Mötets slut var inte anledning nog att åka tillbaks till Ronneby. Inte när butikerna fortfarande hade öppet och vädret ändå var hyfsat. Vi gick runt i Karlskrona "city", jag fyndade en kavaj, Max granskade färg och mönster på skor och bälten. Vi träffade även Darth Vader. Han gick omkring på första plan i Kronan galleria och visslade. Hörde han till "Modell För En Dag" eventet vid entrén, eller var han bara en stolt nörd som frivilligt och genom maskeraden spred den glada nyheten om att tv 6 återigen visar alla Star Wars filmer snart. I rätt fel ordning som sagt. OM jag ska kolla?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0