Halloween 2015

Ibland är det bra att ha olika användare på datorn, även om vi har tillgång till varandras (vad är då meningen, kanske ni undrar? Enkelt, Max vill ha en hund på sin användarbild och jag vill ha en katt. Istället för att välja en har vi nu en vovsing och en kisse när vi startar datorn!).
Den senaste veckan har jag googlat på en del saker som Max lätt hade kunnat misstolka. Saker som piska, lackhandskar, fingerborg, nålar och så vidare. Jag laddar inför årets halloween, och är halvvägs klar med utstyrseln. Även om han vet vad jag ska vara i år, hade han troligen blivit misstänksam. Och rädd.
 
Som alltid, längtar jag till halloween. Sedan min skunkutklädnad som knodd, har jag blivit hjärntvättad till att klä ut mig till halloween. En del kanske tycker jag är galen som laddar inför halloween, som är först om två månader. Men tänk på att det finns dem som räknar ned de återstående tid kvar innan julafton redan ett halvår innan. Just det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0